Čtyř hodinový spotting na LKMT/OSR

03.10.2013 21:47

 

Jelikož dneska byl asi poslední teplý den, tak se sednul na motorku a jel zaspottovat. Jako foto místo jsem si vybral to u Albrechtiček, když jsem přijel tak bylo asi 11:20 a zrovna vzlétala Cessna 172 (létala celý den). Měl, přiletěl A320 YL-LCD v 11:30 z Brna ale měl zpoždění 20 min. a na odletu z Ostravy dalších 20min.

Dále přiletěl A320 OK-HCB, ale mojí nešikovností jsem zrovna volal a tak sem průšvih přílet, a o odletu ani nemluvě ten jsem zase blbě vyfotil.

Jak mile přišel domů tak sem šel, prohlídnou fotky a k mému zděšení jsem zjistil, že jsou kvalitou na hov** protože jsem měl špatně nastavená foták ale to jsem na letišti zjistit nemohli protože jsem blb a kvůli úspoře baterky sem nechal vypli displej a nepodíval se na něho.

Dále tady létaly již zmíněná Cessna 172 OK-ELR, Z-43 OK-EOX, EV-97 OK-DUR 06 a Cessna 152 OK-LFA

Když jsem jel domů tak se mi alespoň podařilo vidět ve výšce cca 30m An-2 OK-JID

(Za Fotky se omlouvám, berte je spíž dokumentačně) 

Fotky jsou v Galerii jako SPOT001